فرزاد فتاحی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، با بیان این که بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره پرنیان در شاهرود طرح شاخص هفته دولت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان است، افزود: این طرح با اعتباری نزدیک به ‌یک میلیارد و 100 میلیون تومان از سوی بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.
وی افزود: با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان زمین چمن مصنوعی روستای مغان از توابع شاهرود نیز با اعتبار حدود 200 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
فتاحی، بهره برداری از سالن ورزش‌های باستانی شاهرود را از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در هفته دولت امسال اعلام کرد و افزود: این سالن با زیربنای 700 مترمربع و اعتبار 600 میلیون تومان در سفر یک‌روزه معاون وزیر ورزش به این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: استخر سرپوشیده حجاب یکی از استخرهای قدیمی سمنان است که با گذشت زمان برخی زیرساخت‌ها و تجهیزات آن دچار تخریب شد که با همکاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی این استخر بازسازی و تجهیزات آن نوسازی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان این که آیین بهره برداری از این استخر همزمان با هفته دولت در سفر معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان انجام می شود، گفت: حدود 500 میلیون تومان اعتبار از محل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای تکمیل این طرح هزینه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: افتتاح خانه ورزش روستایی در منطقه فینسک از توابع شهرستان مهدی‌شهر از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت است.
37 هزار و 404 ورزشکارسازمان یافته در استان سمنان وجود دارد و در دولت تدبیر امید 21 طرح ورزشی از جمله ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان به بهره برداری رسیده است، در هفته دولت امسال 487 طرح در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، آموزشی و ورزشی، با 310 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود که برای 754 نفر اشتغالزایی دارد.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.