به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حمید عبدالهیان در خطبه های نماز جمعه شاهرود که در مسجد اعظم مدرسه قلعه این شهر برگزار شد افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان کارهای انجام شده است.
وی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر الگوهای بسیار خوبی برای خدمت به مردم هستند، افزود: اطاعت از رهبری در همه ابعاد ، حق محوری ، آگاه بودن به امور ، تقوی و رعایت بیت المال آن ها را به الگوهای ماندگار در نظام اسلامی تبدیل کرده است.
خطیب موقت جمعه شاهرود به عید سعید قربان و غدیر هم اشاره کرد و گفت: این دو عید که از عیدهای بزرگ مسلمانان است فرصتی برای بازگشت به فطرت الهی می باشد .
فرماندار شاهرود نیز به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ، پیش از خطبه های نماز جمعه به تشریح کارهای انجام شده در یک سال گذشته پرداخت.
سید محمدرضا هاشمی گفت: از مجموع 488 طرح استان سمنان در هفته دولت، 141 طرح با اعتبار 107 میلیارد تومان در شهرستان شاهرود اجرا شده است.
وی ادامه داد: از مجموع 69 طرح استان نیز که در این هفته عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود، 23 طرح متعلق به شاهرود است.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه 125طرح عمرانی در شهرستان با اعتبار 64 میلیارد و 424 میلیون تومان افتتاح می شود، افزود: از این تعداد سهم شهر شاهرود 47، بخش مرکزی 27، بسطام 34، بیارجمند 14 و سه طرح نیز شهرستانی است.
هاشمی به وجود 16 طرح اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: از این تعداد پنج طرح متعلق به شهر شاهرود بوده و بخش های مرکزی، بسطام و بیارجمند به ترتیب دارای 2، 6 و سه طرح هستند.
وی یادآور شد: با گشایش طرح های اقتصادی شهرستان در هفته دولت، برای 238 تن به طور مستقیم شغل ایجاد می شود.
هاشمی اضافه کرد: طرح های عمرانی هفته دولت به 26 دستگاه اجرایی تعلق دارد که در این میان دستگاه هایی مانند توزیع برق، شهرداری شاهرود، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، امور عشایری و صنعت، معدن و تجارت دارای بیشترین طرح هستند.
در هفته دولت پارسال ، 91 طرح با اعتبار 48 میلیارد تومان در شاهرود به بهره برداری رسید.
7358/6167 خبرنگار : سروش مولانا ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال تلگرامی اخبار ایرنا شاهرود به آدرس
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.