بیژن بختیار روز سه شنبه در حاشیه نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان کنارک به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعتبارات اختصاص یافته 263 پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، آموزشی، بهداشتی و خدماتی اجرایی می شود.
وی افزود: این بودجه از محل اعتبارات استانی، 2 درصد نفت و گاز و قانون متوازن اختصاص یافته و در مقایسه با اعتبارات 6 ماه گذشته 50 درصد رشد دارد.
وی اجرای 20 کیلومتر روکش آسفالت روستایی با 70 میلیارد ریال، ساخت هنرستان فنی وحرفه ای در شهر کنارک با 12 میلیارد ریال، ساخت مدرسه 6 کلاسه پزم با بیش از هفت میلیارد ریال، طرح های آبرسانی روستایی و شهری با اعتبار 13 میلیارد ریال، ساخت بازارچه تخصصی صادرات آبزیان با 2 میلیارد ریال را بخشی از پروژه های شهرستان کنارک عنوان کرد که عملیات اجرایی آنان امسال آغاز می شود.
وی تصریح کرد: ساخت و تجهیز مراکز درمانی شهری و خانه های بهداشت روستایی، ساخت پایگاه اورژانس بین راهی پل بیشمنت، تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی، توسعه فضاهای سبز، زیرسازی و روکش آسفالت خیابان های شهری و سایر پروژه های خدماتی و عمرانی از جمله طرح هایی محسوب می شود که امسال اعتبار به آنها تخصیص داده شده است.
فرماندار کنارک گفت: در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان بخشداران مرکزی، زرآباد و مسئولان سایر دستگاههای اجرایی مشکلات حوزه فعالیتی خود را مطرح و توجه بیشتر به رفع مشکلات را خواستار شدند.
به گزارش ایرنا شهرستان کنارک با 140 روستا براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 98 هزار و 212 نفر جمعیت با 23 هزار و 600 خانوار در 640 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان و همجوار آب های اقیانوسی دریای مَکُّران(عمان) واقع شده است.
3043**3213خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.