به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روزهای جمعه و شنبه سی ام و سی و یکم تیر 96 در سفر2 روزه به شهرستانهای شاهرود، سمنان، دامغان، مهدی‌شهر و گرمسار تعدادی از طرح های حوزه بهداشت و درمان را افتتاح و آغاز کرد، این سفر 2 روزه همراه با پوشش خبری اصحاب رسانه و خبرنگاران همراه شد و در صدر شبکه های اجتماعی استان سمنان قرار گرفت.
**مهم ترین اخبار استانی در شبکه های اجتماعی سمنان
- افتتاح هشت طرح بهداشتی و درمانی با هزینه 124 میلیارد تومان و آغاز ساخت 2 طرح با اعتبار 192 میلیارد ریال در سفر وزیر بهداشت به استان سمنان مهمترین خبرهای منعکس شده رسانه های استان سمنان بود.
- روز جمعه سی ام تیر 96 نیز با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چهار طرح مهم بهداشتی و درمانی شهرستان شاهرود با 30 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.
- دستگیری سارق دینام کولرهای آبی در بیارجمند و کشف14 فقره سرقت از این فرد مورد توجه گروه های تلگرامی در استان سمنان بود.
- در بازدید از یک دستگاه تریلی در سمنان تعداد 116 دستگاه گوشی تلفن همراه، چهار دستگاه بی‌سیم، یک دستگاه تبلت و 946 عدد بلور که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود از سوی ماموران کشف و ضبط شد.
**مهم ترین اخبارکشوری در شبکه های اجتماعی سمنان
- جسد دانشجوی 21 ساله مشهدی که در قوچان مشغول تحصیل بود پس از یک هفته در سد تبارک آباد قوچان کشف شد.
- تولید انبوه و تحویل موشک پدافند هوایی برد بلند صیاد سه با حضور وزیر دفاع نیز بازتاب زیادی در فضای مجازی سمنان داشت، این موشک با 120 کیلومتر برد و 27 کیلومتر ارتفاع پروازی برای مقابله با تهدیدات هوایی نظیرجنگنده رادار گریز، هواپیماهای بدون سرنشین، موشک های کروز و انواع پرنده های مدرن طراحی شده است.
- آتش سوزی هتل در حال ساخت در مشهد همراه با تصاویری منتشر شد.
- 319 کانال تلگرامی با بیش از پنج هزار عضو در استان سمنان در سامانه رسانه های دیجیتال ثبت نام و ساماندهی شده اند.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.