حجت الاسلام محمدرضا حدادیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در کانون فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان برنامه هایی در زمینه احکام، روخوانی و جزء خوانی قرآن، امر به معروف و نهی از منکر، هنری، علمی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی، بصیرت افزایی عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده و برنامه های ورزشی در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: 4 مُبلغ دینی با هدف ارتقا کیفیت برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کانون ها به پایگاه های اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان های مختلف استان سمنان اعزام شدند.
وی، شناسایی ظرفیت های کانون ها و ارتقا سطح توانمندی آن ها، ایجاد هم‌افزایی و دوری از موازی کاری و فراهم کردن زمینه جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد را از اهداف طرح غنی سازی اوقات فراغت عنوان کرد.
مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ادامه داد: امسال با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تعداد شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان سمنان نسبت به سال گذشته افزایش می یابد و به 20 هزار نفر خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، ایجاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرها و روستاها، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، و سال 95 یک‌هزار و 345 کلاس اوقات فراغت در کانون های مساجد استان با حضور بیش از 16 هزار و 900 نفر از جوانان و نوجوانان استان سمنان تشکیل شد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.