به گزارش ایرنا، منصور کشاورزیان روز دوشنبه در نشست کمیته بحران آب در فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، به اجرای طرح دیگری با همکاری جهاد سازندگی در دهستان طرود اشاره کرد و افزود: بر اساس توافق نامه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با جهاد سازندگی، خدمات زیربنایی آب رسانی به دهستان های طرود و خارتوران در شاهرود و فریومد در میامی به صورت مشارکتی انجام می شود.
وی با بیان اینکه 50 درصد هزینه ها را آب و فاضلاب روستایی و نیمی دیگر را جهاد سازندگی تامین می کند، اضافه کرد: بر این اساس کار در دهستان طرود آغاز شده و هریک از این نهاد ها 60 میلیارد ریال برای آب رسانی به این منطقه هزینه خواهند کرد.
کشاورزیان درباره مرمت مجتمع آب رسانی صالح آباد در بخش بیارجمند هم گفت: عملیات حفر چاه جدید این مجتمع نیز با کمک بسیج سازندگی انجام شد و با بهره برداری از آن، مشکل آب رسانی به 9 روستای منطقه برطرف شد.
وی تاکید کرد: این طرح پیش از شروع سال جاری، به سرعت و ظرف مدت 2 ماه اجرایی شده است.
در این نشست بخشداران و تعدادی از دهیاران روستاهای شهرستان شاهرود هم حضور داشته و مشکلات خود را با مسوولان در میان گذاشتند. رسیدگی به وضعیت بحران آب در روستاهای میغان، ابر و ابرسیج در بخش بسطام، اصلاح شبکه آب رسانی در روستاهای بخش بیارجمند و کاهش فشار آب در برخی از روستاهای بخش مرکزی که در روزهای تعطیل پذیرای مسافرانی از شهرهای دیگر هستند، از مهم ترین نکات مطرح شده در این نشست بود.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.