علی عرب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال با همکاری کمیته امداد و وزرات بهداشت و درمان برای افزایش شاخص‌ سلامت خانواده‌ های نیازمند اجرا می شود.
وی بیان داشت: به این منظور مراکز بهداشت کودکانی که نیاز به حمایت غذایی دارند را به کمیته امداد معرفی می کنند و کمیته امداد نیز ماهیانه اعتباری در قالب این طرح برای این افراد نیازمند و با هدف رفع سوء تغذیه و تامین سلامت واریز می کند.
عرب ادامه داد: اعتبار واریز شده قابل برداشت نیست و افراد نیازمند می توانند از فروشگاه‌های معتبر، بسته‌های مواد غذایی را که به بهبود تغذیه کودکان و مادران دارای نوزاد کمک می کند تهیه کنند.
معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان تاکید کرد: بیشتر این کودکان در مناطق روستایی و محروم زندگی می کنند و نیازمند کمک کالایی و خوراکی هستند و خیران می توانند با مراجعه به کمیته امداد تغذیه کودکی را برعهده بگیرند.
به گزارش ایرنا، سرانه ماهانه پرداختی به هر کودک مشمول در این طرح 850 هزار ریال است و هم اکنون یکهزار و 357 کودک نیازمند خدمات بهبود تغذیه در این استان از خدمات کمیته امداد در این بخش بهره‌مند هستند .
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.