یوسف نقوی چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا هدف از این کار را دسترسی آسان و سریع کارکنان در حریم این خط عنوان کرد و افزود: این عملیات از کیلومتر 500+17 تا 500+28 این مسیر انجام شد.
وی با بیان اینکه در این طرح آبروهای کشاورزی نصب و یا به انتهای حریم جابه جا شد، اضافه کرد: ایمن سازی دو رشته قنات روستاهای علی آباد و قلعه نو خرقان بخش بسطام شهرستان شاهرود که در مسیر این شن ریزی قرار داشت نیز از دیگر کارهای انجام شده است.
نقوی رفت و آمد آسان گروه های عملیاتی و خطبانان و دسترسی اضطراری به خط را از دیگر مزایای این طرح دانست و گفت: این پروژه مطابق کیفیت و استانداردهای شرکت خطوط لوله انجام شده و کنترل‌های لازم نیز با دقت اعمال شده است.
شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال شرق وظیفه تامین فرآورده های نفتی پنج استان سمنان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، گلستان و بخش از استان مازندران را بر عهده دارد و سالانه 5.6 میلیون لیتر فراورده های نفتی از خطوط انتقال این منطقه جابجا می شود.
از 14 هزار کیلومتر خطوط نفت کشور، 1100 کیلومتر در منطقه شمالشرق قرار دارد که شامل خط 22 اینچ ری به سمت سمنان و شاهرود، خط 20 اینچ شاهرود به سمت سبزوار، مشهد و نیشابور، انشعاب خط 8 اینچ مرکز انتقال نفت امام تقی به سمت تربت حیدریه، خط 12 اینچ شاهرود به سمت علی آباد گرگان است.
7359/6167 خبرنگار : مهسا شانیان ** انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.