به گزارش ایرنا، احمد همتی روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) افزود: اگر فرهنگ سازی عمیق و جدی در بحث رعایت انضباط اداری در دستگاه های اجرایی صورت گیرد می توان بسیاری از نابهنجاری های اجتماعی را در کشور ریشه کن کرد.
وی اظهارداشت : رعایت نظم و انضباط ادارای در افزایش کارایی دستگاه های اجرایی و کاهش هزینه های جاری کشور تاثیرگذار است.
وی تاکید کرد : رعایت انضباط اداری کشور را می تواند از بسیاری از بحران های ناملموس نجات دهد و توجه به قانون باید در اولویت کارکنان دستگاه های اجرایی باشد.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر تهران افزود: نیروهای امنیتی و انتظامی با حضور به موقع توانستند داعشی های ملعون را به هلاکت برساند.
وی اضافه کرد : تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خانواده های شهدا و ایثارگر هستند و اگر فرصتی برای هجوم به تروریست های ملعون بدست بیاورند، باردیگر رهسپار میدان های نبرد حق علیه باطل می شوند.
همتی اضافه کرد : نتیجه سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به منطقه چیزی به جز تقویت تروریست و تفرقه‌افکنی در بین کشورهای اسلامی نبود و بلافاصله بعد از سفر ترامپ به عربستان، شاهد چندین حوادث تروریستی هستیم.
وی بیان داشت : تروریست ها در حوادث تهران نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و با آگاهی مردم، نیروهای انتظامی و امنیتی توطئه استکبار جهانی خنثی شد‌.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: شکست توطئه تروریست ها در چند ساعت ، نشان دهنده اقتدار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بود و به یاری خداوند در آینده نزدیک ضربه های مهلکی برای نابودی دشمنان این نظام سرافراز برنامه ریزی می شود.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.