به گزارش ایرنا آیت‌الله سید احمد میرعمادی روز شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر 2 شهیده لرستانی حادثه تروریستی هفدهم خرداد ماه تهران در جمع خبرنگاران افزود: بدون تردید حرکات تروریستی که در تهران انجام گرفت از سوی مردم ایران بدون پاسخ نیست.

**حرکات تروریستی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی خللی در اراده مردم وارد نمی کند
استاندار لرستان نیز گفت: کشور ما تجربه این ترورها را داشته و اوج این ترورها در دهه 60 بود که علیرغم اینکه یکهزار و 200 کیلومتر از مرز کشور ما در حال جنگ بود و اوج این حرکات را شاهد بودیم ولی هیچ خللی در اراده مردم نتوانست ایجاد کند.
هوشنگ بازوند افزود: قطعا مردم ما به توان نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی اعتماد کامل دارند و تا زمانی که مردم ایران مسلح به سلاح ولایتمداری، وحدت و انسجام هستند هیچ خللی در اراده مردم ایجاد نمی‌شود.
کاروان پیکر پاک 2 شهیده مظلومه مهدیه هراتی و هانیه اکبری که در اقدام وحشیانه، ناجوانمردانه و کور تروریستی اخیر عوامل مزدور گروهک تکفیری داعش در خانه ملت به درجه رفیع شهادت نایل آمده اند با حضور مردم روزه ‌دار خرم آباد از مقابل مسجد توسلی این شهر به سوی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) خرم آباد تشییع شد.
به گزارش ایرنا روز چهارشنبه 17 خرداد مصادف با 12 رمضان در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.