به گزارش ایرنا، علی اکبر رجبی سه شنبه شب در نشست حامیان دکتر روحانی در مسجد جوادالائمه(ع) شاهرود، افزود: آیندگان خواهند فهمید که دولت تدبیر و امید با انجام مذاکره و برجام چه منافعی را نصیب کشور کرد و همه این دستاوردها نتیجه خرد جمعی بود که در دولت یازدهم شکل گرفته است.
وی اظهارداشت : برخی ها امروز به دنبال تخریب دکتر حسن روحانی هستند تا خود از منافع برجام استفاده کنند، گروهی از نمایندگان که هنگام بررسی برجام در مجلس اشک می ریختند، امروز به برجام علاقمند شده اند.
رجبی با اشاره به روزهای نخست ریاست جمهوری روحانی گفت: آن هنگام 6 قطعنامه در فصل هفت شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی تصویب شده بود و این تلاش و درایت مذاکره کنندگان ایران بود که توانست کشور را از ذیل بند هفت شورای امنیت بیرون بیاورد.
وی ادامه داد : تصویب کنندگان این قطعنامه ها نمی خواستند به راحتی دست از سر ما بردارند همانطور که با چنین قطعنامه هایی در چند کشور مداخله کرده و تغییرات مورد نظرشان را در آن کشورها ایجاد کردند.
رییس اسبق دانشگاه صنعتی شاهرود افزود : در دولت نهم و دهم کشور با تورم 40 درصدی روبرو بود به طوری که کشور را 40 سال عقب انداختند و در این دولت
قیمت ارز به شدت نوسان داشته و به بالاترین نرخ رسید، اما در زمان دولت تدبیر و امید دلال بازی ارز پایان یافت و قیمت آن ثبات یافت.
وی یادآور شد : تورم زمان دولت دهم با تورم کشور ونزویلا برابری می کرد، اگر آن شرایط ادامه می یافت امروز کشور ماهم به جای تورم هشت درصدی مانند ونزویلا تورم 800 درصدی و قتل و غارت را تجربه می کرد.
وی تصریح کرد : امروز کسی منکر مشکلات اقتصادی نیست اما تلاش می شود کم شود اما ولی گروهی می خواهند با عوام فریبی از میوه های شیرین برجام استفاده کرده و جیب خود را پر کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستاها در 29 اردیبهشت برگزار می شود.
از مجموع 225 شعبه اخذ رای در شهرستان شاهرود 127 شعبه شهری ،25 شعبه در بخش مرکزی ،51 شعبه در بخش بسطام و 22شعبه در بخش بیارجمند آرا مردم را جمع آوری می کنند.
6167 /6026/
خبرنگار: محسن شاکری **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.