به گزارش ایرنا این میزگرد با عنوان اهمیت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا وهمچنین لزوم مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم با حضورکارشناسان سیاسی و فعالان اصلاح طلب درایرنا بروجرد برگزارشد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بروجرد در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوارهای اسلامی شهر و روستا، میزگردها و نشست هایی را با حضور فعالان سیاسی از طیف های مختلف تدارک دیده که در روزهای آینده اقدام به انتشارآنها می کند.
این خبرگزاری ضمن انعکاس مهم ترین دغدغه ها و مطالبات مردم، نظرات فعالان سیاسی و نمایندگان احزاب را با هدف توسعه سیاسی و کمک به تقویت همدلی وانسجام ملی درآستانه این رویداد مهم استفاده می کند.
دراین میزگرد محمد پرهام استاد دانشگاه مسئول حزب ندای ایرانیان بروجرد و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و حسین محمدی روزبهانی عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، آتنا کردی مسئول کمیته مردمی بانوان حزب ندا واکبرمرادی مدیر مسئول وب سایت تحلیلی خبری روزهای بروجرد برگزار شد.
میزگردی نیز با حضور شخصیت هایی از طیف اصولگرایی در روزهای آینده به دعوت خبرگزاری جمهوری اسلامی بروجرد برگزار می شود.
شهرستان بروجرد با بیش از350هزار تن جمعیت دارای 2 کرسی نمایندگی درمجاس شورای اسلامی و 9 عضو شورای اسلامی شهراست.
به گزارش ایرنا دراین دور از انتخابات 778 داوطلب برای شرکت درانتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نام نویسی کرده اند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه به طورهمزمان برگزارمی شود.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.