سید علی آقا زاده روز دوشنبه در گفت و گو با افزود : ورزشکاران و جوانان ایران اسلامی با مشارکت پرشور و خلق حماسه ای دیگردر روز جمعه هفته جاری ،به تدبیر و عقلانیت رای می دهند.
وی اظهارداشت : جوانان ایران اسلامی برای افزایش رفاه اجتماعی و عقلانیت در کشور باید در انتخابات پیش رو حضوری منسجم و مشارکت پرشور داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد : خدمات دولت یازدهم در بحث افزایش اعتبارات ورزشی برکسی پوشیده نیست و ورزش کشور در دولت یازدهم جان تازه گرفت.
آقازاداه تصریح کرد : ورزشکاران ایران اسلامی قدردان اقدامات ارزشمند دولت یازدهم هستند و در 29 اردیبهشت ماه با خرد ورزی، انتخابی با رویکرد آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی خواهند دشت.
معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوان با بیان این که انتخابات نمونه بازر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، گفت : آحاد جامعه بارویکردی منسجم و با حضوری حماسی باردیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق کنند.
وی ادامه داد : اعتبارات ورزشی کشور از 350 میلیارد تومان در سال 93 به سه هزار میلیارد تومان در سال 96 افزایش یافت که این امر نشان دهنده توجه دولت یازدهم به سرمایه گذاری در بخش ورزش برای افزایش شادابی و نشاط در جامعه است.
آقازداده بیان داشت : افتخار آفرینی ملی پوشان و ورزشکاران ایرانی در میدان های جهانی و المپیک در وهله اول نشان دهنده امنیت بالای ایران اسلامی و تا زمانی که آرامش در کشور حاکم نباشد هیچگونه موفقیتی حاصل نمی شود.
وی اضافه کرد : ایران اسلامی همواره به برخورداری از جوانان غیور و افتخار آفرین که همواره در صحنه های حساس در کنار سایر اقشار برای سربلندی این دیار تلاش می کنند می نازد و این جوانان ولی نعمتان این کشور پرغرور هستند.
استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.