در این مطلب آمده است: این روزها شمارش معکوس برای یک حماسه‌ی دیگر در روز جمعه‌ی سرنوشت ساز آغاز شده و قرار است ایرانیان و همه‌ مردم استان از هر قشر و طبقه، از هر سلیقه و تفکر، علی‌رغم برخی مشکلات و نارسایی‌های موجود روز جمعه به پای صندوق‌های رای بروند و در سرنوشت منطقه و میهن خود سهیم باشند تا برگ دیگری از افتخارات این مرز و بوم در ابتدای سال جدید رقم بخورد.
نامزدهای انتخابات هم ریاست جمهوری و هم شوراهای شهر و روستا نیز در روزهای گذشته و به ویژه در سه روز باقی مانده تا پایان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تمام توان خود را جهت معرفی و ارایه‌ی برنامه‌ها به خرج داده تا در این کارزار مهم انتخاباتی بتوانند اقبال عمومی را به خود جلب کنند و زمینه‌ی مشارکت حداکثری مردم را پای صندوق‌های رای رقم بزنند.
بر اساس آمار وزارت کشور بیش از 56 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات روز جمعه هستند که بر اساس نظرسنجی‌ها و پیش بینی‌ها قرار است در این دوره از انتخابات میزان مشارکت حداکثری باشد و واجدین شرایط بیشتری در پای صندوق‌های رای حضور یابند، البته احتمال دارد که برخی از واجدین شرایط بنا به دلایلی از حضور در انتخابات خودداری کنند که سخن این مقال با این عده از واجدین شرایط است.
شان و منزلت انتخابات هر فرد ایرانی عزیزتر از برخی رفتارهای تخریبی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری این دوره از انتخابات است باید یک بار دیگر در صحنه بود، تا برای حفظ حراست و آبادانی کشور نقشه‌ها کشید.
چرا که مشکلات و نارسایی‌ها را همگان می‌دانند و بدان واقف هستند و انتظار هم این است که رئیس جمهور آینده و خدمت‌گزاران نظام مبارزه‌ای جدی با فساد و رانت داشته باشند و برای رفع نواقص و نارسایی‌ها و بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی مردم تلاش کند، اما باید این فرصت دوباره خدمت‌گذاری توسط مردم و آحاد اقشار جامعه از هر طیف و سلیقه و هر قشری فراهم شود تا روند خدمت‌گذاری مسئولین به مردم تداوم داشته باشد.
در روز جمعه‌ی سرنوشت ساز، همه یک رنگ و یک صدا می آیند، تا حاکمیت این نظام و کشور را یک بار دیگر بیمه کنند و برای آینده‌ی خود و فرزندان خویش میهن آباد و سرزمینی پرنشاط را رقم بزنند، در روز جمعه‌ی سرنوشت‌ساز، همه می‌آیند تا یک بار دیگر اعلام کنند که علی رغم مشکلات موجود، اما همچنان در صحنه هستند و به آرمان‌های انقلاب، نظام، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری پایبند هستند.
در روز جمعه‌ی سرنوشت ساز، در خانه و منزل نشستند در این شرایط حساس به نظر می‌رسد که به صلاح نباشد.
پس یک بار دیگر باید در خلق یک حماسه‌ی بزرگ تلاش کرد و با رای خود هم در انتخابات ریاست جمهوری وهم در انتخابات شوراهای شهر و روستا برگ دیگری از افتخارات این سرزمین را ترمیم و فرصت خدمت‌گذاری بیشتر را به دلسوزان در کشور و هر شهر و روستا داد تا مسیر توسعه و آبادانی این مملکت شتاب بیشتری گیرد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.