محمدرضا خباز روز یکشنبه در همایش تقویت مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان افزود: انتخابات واجب کفایی نیست، واجب عینی است و مردم ایران باید از این فرصت طلایی به وجود آمده استفاده کنند و سرنوشت کشور را خودشان تعیین کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید در عرصه های مختلف انتخاباتی شرکت کنند و در ستادهای مختلف و دیگر مجامع فعالیت کنند و دیگران را نیز برای شرکت در انتخابات تشویق کنند، اضافه کرد: مردم باید برای سربلندی و عزت کشور در انتخابات شرکت کنند و با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، حتی اگر نظام را قبول ندارند برای ایران پای صندوق های رای بیایند.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند همه مردم ایران منسجم و متحد هستند و با انسجام ملی قدرت خود را به رخ دشمنان خواهند کشید و از کشور و امنیت کشور خود با شرکت در انتخابات دفاع خواهند کرد.
وی با بیان این که ایجاد امید و آرامش 2 رکن اصلی جامعه ای توسعه یافته است، افزود: شرکت در انتخابات یکی از مصداق های بارز ایجاد امید و آرامش در کشور است و حضور پرشور در انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد.
خباز ادامه داد: استکبار جهانی همواره به دنبال ایجاد ناامنی در ایران است و با تشویق مردم برای شرکت نکردن در انتخابات می خواهد ایران را کشوری ناامن برای مردم ایران و امن برای ورود و نفوذ خود کند.
وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی، خاطرنشان کرد: بانوان در طول تاریخ انقلاب همواره توانستند موجب آرامش در خانواده و جامعه شوند.
استاندار سمنان تصریح کرد: مهم ترین مساله در زندگی فردی و اجتماعی آرامش است که بانوان برای تحقق این آرامش نقش اساسی دارند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.