آیت الله سید محمد شاهچراغی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با آغاز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شور و حال مردم استان برای حضوری حماسی در انتخابات پیش رو دوچندان شده است که این امر نشان دهنده دغدغه آحاد جامعه برای رفع مشکلات است.
وی اظهار داشت: در انتخابات شوراهای اسلامی باید با انتخاب نامزدهای کاردان و با تجربه که برای رفع مشکلات شهری و روستایی آگاهی و دانش لازم را دارند برای افزایش شکوفایی و آبادانی استان سمنان قدم برداشت.
وی ادامه داد: با وجود ظرفیت های ارزشمند در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و تلاش های همه جانبه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا کنونی، بخش قابل توجهی از مشکلات زیرساختی در استان همچنان باقی است که باید نامزدهای انتخابات شوراها برای رفع این چالش برنامه ارایه دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی نباید وعده هایی را که برای جلب نظر مردم داده اند بعد از انتخابات فراموش کنند، گفت: مردم نیز باید برای رفع مشکلات در کوتاه مدت مطالبه گر باشند.
آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه دادن وعده های توخالی و پوچ همانند بی اخلاقی های سیاسی در انتخابات حرام است و نباید با این دست وعده ها با احساسات مردم بازی شود، اضافه کرد: نامزدها نباید برای به دست آوردن جایگاه و مقام سیاسی در انتخابات شرکت کنند، بلکه خدمت به مردم را در اولویت کاری برنامه های اجرایی خود قرار دهند.
امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کمتر از انتخابات ریاست جمهوری نیست و در هر 2 انتخابات ، نامزدها باید خدمت به مردم را در اولویت کاری قرار دهند، تاکنون براساس گزارش های ارایه شده، اقدامات مثبتی برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان انجام شده است و باید با مدیریتی جهادی و حرفه ای از رای مردم پاسداری کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.