حجت الاسلام و المسلمین سید علی مهدی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : بیان وعده های نشدنی و دروغ از دیدگاه اسلام حرام است و نامزدهای انتخابات باید از ارایه این وعده ها ، به مردم به طور جد پرهیز کنند.
وی اظهارداشت : مردم شعارها و وعده های نامزدها را باور می کنند و به امید تحقق این شعارها در انتخابات شرکت می کنند و اگر نامزدها وعده های دروغ به مردم داده باشند و نتوانند آن عهد را محقق کنند مردم به اصل نظام بدبین می شوند.
وی با بیان این که از دیدگاه اسلام دروغ گفتن کلید زشتی هاست، خاطرنشان کرد : دروغ به طور کلی حرام است و اگر دروغ گفتن توسط افرادی که مقام کشوری دارند در جامعه تعمیم یابد، این دورغ ها برای آن جامعه ضرر و زیان زیادی را به همراه خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، افزود : هر فرد در سرنوشت خود دخیل است و شرکت نکردن در انتخابات نشان دهنده بی تفاوت بودن به سرنوشت خود است.
وی ادامه داد : در ایران مردم می توانند در امور سیاسی و اجتماعی به طور آزادانه مشارکت داشته باشند و بی توجهی به مباحث سیاسی کشور، تحقق خواسته های دشمنان ایران است.
مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بیان کردند که شرکت در انتخابات موجب امنیت بیشتر در کشور می شود و با توجه به این سخنان می توان دریافت که شرکت در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 ماه اردیبهشت برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.
7341/6026
*خبرنگار : خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.