به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: این سارقان با سوابق زیاد در سرقت و نقشه حرفه‌ای که برای سرقت از انبارهای مواد غذایی طراحی کرده بودند، با درایت نیروهای پلیس دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مواد سرقتی کیسه‌های برنج بود افزود: با بررسی‌های کارشناسان نیروی انتظامی عملیات مأموران پلیس با سرکشی و بازرسی به شیوه‌های محسوس و نامحسوس از آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یکی از دلال‌های خرید برنج‌های سرقت شده در این عملیات دستگیر شد اذعان کرد: با بازجویی و اعتراف این دلال سارق را شناسایی و در محل نگهداری اجناس سرقتی وی را دستگیر کردیم.

وی همچنین با اشاره به اعترافات سارق اصلی خاطرنشان کرد: این برنج‌ها با همکاری یک راننده آژانس حمل می‌شد و به صاحبان یک آشپزخانه در سمنان فروخته‌شده بود که در نتیجه استعلام پلیس،2 نفر از صاحبان آشپزخانه نیز سابقه‌دار اعلام شد.

قاسمی افزود: با بازرسی از منزل صاحبان آشپزخانه بیش از یک‌تن برنج از آنجا یافت شد و هردوی آنان به جرم خرید 600 کیلوگرم برنج سرقتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به بازجویی‌های نهایی از متهمان و مجرمان این پرونده بیان کرد: سارقان به دزدی از 86 انبار مواد غذایی در سمنان اعتراف کرده و عملیات تحقیق و تفحص برای شناسایی سایر مال‌باختگان اجرا شد.

فرمانده انتظامی سمنان گفت: پس از تکمیل نهایی پرونده این سرقت، سارقان هم‌اکنون در زندان بازداشت شدند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس آگاهی همواره در تلاش برای حفظ امنیت جانی و مالی مردم است خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در نزدیکی محل زندگی به‌سرعت پلیس آگاهی را در جریان قرار دهید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623281
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.