سردار روح الامین قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان افزود: در تحقیقات مقدماتی این پرونده صحنه های سرقت بررسی و کنترل محسوس و نامحسوس سارقان سابقه‌دار از سوی ماموران صورت گرفت.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به این که بخش قابل توجهی از اموال سرقتی برنج بود و احتمال فروش آن به آشپزخانه ها و رستوران ها وجود داشت، تحقیقات به این سمت هدایت شد.
وی، از شناسایی و دستگیری یکی از واسطه های خرید برنج های سرقتی اشاره کرد و گفت: با انجام تحقیقات تخصصی از متهم و شناسایی کامل سارق پرونده ، سارق سابقه‌دار انباری ها در مخفیگاه خود دستگیر شد.
قاسمی، به اعتراف سارق دستگیر شده مبنی بر فروش برنج های سرقتی به آشپزخانه ای در شهرستان سمنان اشاره کرد و گفت: در بازدید پلیس از این واحد صنفی، حدود 2 تن برنج با نشان ها و کیسه های مختلف کشف شد، سارق برای انتقال برنج های سرقتی به این آشپزخانه از یک راننده آژانس کمک می گرفت که با شناسایی وی و بازدید از خانه وی، بیش از یک تن برنج سرقتی کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.
وی، از احضار 2 تن از صاحبان آشپزخانه‌های مورد نظر که هر 2 نیز سابقه دار هستند به پلیس آگاهی اشاره کرد و گفت: متهمان به خرید 600 کیلوگرم برنج سرقتی از سارق دستگیرشده اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی این پرونده 86 فقره سرقت از خانه در سمنان کشف شد که متهمان آنها روانه زندان شدند، گفت: تحقیقات شناسایی سایر مال‌باختگان و مال‌خران احتمالی این پرونده ادامه داد.
شهروندان می توانند در صورت اطلاع از اینگونه موارد مشکوک در محله های خود، موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.