به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در این مراسم که همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان، اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اکبری راد مدیرعامل شرکت عقاب افشان سمنان و جمع دیگری از مسئولین شهرستان و پرسنل این شرکت حضور داشتند، یکبار دیگر از اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد.
محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی فوتبال ایران که به نمایندگی از فدراسیون فوتبال ایران در این مراسم حضور یافته بود با تقدیر از زحمات مدیران و پرسنل شرکت عقاب افشان سمنان به خاطر طراحی بسیار مدرن اتوبوس اختصاصی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: این اتوبوس اولین بار در بازی تیم ملی ایران مقابل چین در استادیوم آزادی تهران مورد استفاده اعضای تیم ملی قرار گرفت که رضایت بسیار بالای آنرا به دنبال داشت.
ساکت با بیان اینکه صنعت سمنان بارها نشان داده است در کشور از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار است افزود: طراحی نمای بیرونی این اتوبوس با بکارگیری تصاویری از یوزپلنگ ایرانی که زیستگاه اصلی آن در استان سمنان قرار دارد به نحو شایسته ای صورت گرفته است.
در ادامه این مراسم عبدالله اکبری راد مدیرعامل شرکت عقاب افشان سمنان نیز با بیان اینکه این شرکت بالاترین سهم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور را به خود اختصاص داده است گفت: این شرکت از مدل درسا که یکی از مدرن ترین مدل های اتوبوس های VIP است برای اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران استفاده کرده است.
اکبری راد ادامه داد: برای پرسنل شرکت عقاب افشان افتخار بزرگی است که رفت و آمدهای اعضای تیم ملی فوتبال ایران به وسیله این اتوبوس صورت گیرد و ما نیز تلاش کردیم اتوبوسی با بهترین کیفیت و با شرایطی ویژه در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهیم.
مدیرعامل شرکت عقاب افشان سمنان تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی همه مسئولان و دست اندرکاران باید برای ایچاد اشتغال بیشتر در کشور تلاش کنند تا زمینه رفاه و آسایش بیشتر هموطنان در بخش های مختلف فراهم شود.
محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های شرکت عقاب افشان در ایجاد اشتغال پایدار در استان سمنان گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز به صورت رسمی از زحمات مدیران و پرسنل این شرکت تشکر کردند.
همتیان با بیان اینکه سمنان از ظرفیت های ویژه ای برای میزبانی مسابقات وزرشی برخوردار است تاکید کرد: جوانان با انگیزه و علاقه مند این استان در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند و افتخارات زیادی برای این استان کسب کرده اند.
وی با اشاره به وجود استادیوم 15 هزار نفری در سمنان از مدیرعامل شرکت عقاب افشان درخواست کرد با هدف ترویج ورزش در بین جوانان نسبت به تاسیس یک تیم فوتبال با نام همین شرکت اقدام نماید.
در پایان این آئین یکبار دیگر از اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد.
گفتنی است پیش از این نیز از اتوبوس ملی فوتبال ایران در تهران رونمایی شده بود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620423
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.