به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به‌نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان سمنان، عیسی فاضلی اظهار داشت: پرونده قاچاق یک محموله قاچاق شامل 12 دستگاه گوشی تلفن همراه به‌منظور رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز سمنان ارجاع شد.

وی افزود: پس از انجام مراحل دادرسی و ارائه نشدن مستندات قانونی از سوی عوامل تخلف، متخلف به ضبط کالا و پرداخت مبلغ 219 میلیون و 748 هزار و 161 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان بیان کرد: در پرونده دیگری، با کشف تجهیزات و لوازم برقی شامل 160‌عدد آداپتور، 349 عدد شارژر، 94 دستگاه گوشی تلفن همراه، 87 دستگاه تلفن و 92 عدد لوازم برقی دیگر، جزئیات رسیدگی به پرونده کالا و ارز در شعبه ویژه کالا اعلام شد.

فاضلی خاطرنشان کرد: پس از انجام مراحل دادرسی و ارائه نشدن مستندات قانونی به‌وسیله عوامل تخلف، متخلف به ضبط کالا و پرداخت مبلغ 232 میلیون و 681 هزار 555 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و استرداد کالا به نفع متهم محکم شد.

وی با تأکید بر نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و تأکید ایشان بر ضرورت مبارزه با قاچاق عنوان کرد: بدون شک تعزیرات حکومتی استان سمنان بدون هیچ‌گونه مماشاتی با پدیده شوم قاچاق در این استان به‌شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618305
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.