عیسی فاضلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرونده قاچاق یک محموله قاچاق شامل 12 دستگاه گوشی تلفن همراه به منظور رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز سمنان ارجاع شد که پس از انجام مراحل دادرسی و ارائه نشدن مستندات قانونی از سوی عوامل تخلف، متخلف به ضبط کالا و پرداخت مبلغ 219 میلیون و 748 هزار و 161 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
وی یادآورشد: در پرونده دیگری، با کشف تجهیزات و لوازم برقی شامل 160‌عدد آداپتور، 349 عدد شارژر، 94 دستگاه گوشی تلفن همراه، 87 دستگاه تلفن و 92 عدد لوازم برقی دیگر، جزئیات رسیدگی به پرونده کالا و ارز در شعبه ویژه کالا اعلام شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سمنان خاطر نشان کرد: پس از انجام مراحل دادرسی و ارائه نشدن مستندات قانونی به وسیله عوامل تخلف، متخلف به ضبط کالا و پرداخت مبلغ 232 میلیون و 681 هزار 555 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و استرداد کالا به نفع متهم محکم شد.
مبارزه با قاچاق کالا و ارز از رویکردهای اصلی کشور برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید و چرخه اقتصادی داخلی است.
سامانه پیامکی 300000135 و همچنین سامانه اینترنتی ارتباط مردمی تعزیرات حکومتی برای طرح شکایت و پیگیری پرونده به نشانی www.t135.ir آماده دریافت شکایات و دریافت گزارش های مردمی شهروندان در مورد تخلفات مربوط به کالا و ارز و تخلف در واحدهای صنفی است.

7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.