فرزاد فتاحی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به منظور استقبال پرشور شهروندان سمنانی، تماشای ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سمنان برای علاقه‌مندان رایگان است .
وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات بین المللی از این دست در استان سمنان در معرفی ظرفیت ها، توان و فرهنگ و جایگاه ورزشی سمنان در سطح ملی و بین المللی بسیار تاثیرگذار است و انتظار می رود مردم ورزش‌دوست سمنان با درک این موضوع، در روزهای برگزاری مسابقات سکوهای جایگاه تماشاگران ورزشگاه غدیر را خالی نگذارند.
فتاحی ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات بین المللی از این دست، شناساندن جایگاه ورزشی استان سمنان در کشور است و به یقین اگر استاندارهای لازم در برگزاری این مسابقات رعایت شود، مسابقات بین المللی بیشتری در استان سمنان برگزار می شود.
وی گفت: این مسابقات از 25 تا 27 فروردین 96 با حضور 13 کشور خارجی شامل بلاروس، بنگلادش، بلغارستان، هندوستان، برونئی، قزاقستان، پاکستان، لبنان، ارمنستان، عراق، سنگاپور، افغانستان، اندونزی و 2 تیم از ایران اسلامی برگزار می شود .
مدیرکل ورزش وجوانان استان سمنان اضافه کرد: 2 تیم پارس جنوبی به عنوان قهرمان لیگ برتر و تیم هیات ووشوی استان سمنان به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس حضور دارند.
وی با بیان اینکه آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات بین‌المللی ووشو عصر روز جمعه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در حاشیه اجرای آئین افتتاحیه برنامه های فرهنگی شامل آداب و سنت های ایران و این استان اجرا می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد : ورزشکاران و مربیان خارجی 11 کشور از طریق پرواز هوایی از فرودگاه امام خمینی(ره) و تعدادی به صورت زمینی به استان سمنان می آیند.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مسوولانی از فدراسیون ووشو مهمان ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سمنان هستند، در این دوره مسابقات بین المللی 168 ووشوکار از 13 کشور به مدت سه روز با یکدیگر رقابت می کنند.
در استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکارسازمان یافته در استان سمنان فعالیت دارند که بیش از 200 نفر از آن ها عضو رشته ورزشی ووشو هستند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.