فرزاد فتاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : این مسابقات از 25 تا 27 فروردین 96 با حضور کشورهای بلاروس، بلغارستان، هندوستان، قزاقستان، پاکستان، برونئی، لبنان، ارمنستان، عراق، سنگاپور، افغانستان، اندونزی و ایران برگزار می شود.
وی اظهارداشت : 2 تیم پارس جنوبی به عنوان قهرمان لیگ برتر و یک تیم از استان سمنان به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس حضور دارند.
وی آئین افتتاحیه این دوره از مسابقات بین‌المللی ووشو را عصر روز جمعه اعلام و خاطرنشان کرد: در حاشیه اجرای آئین افتتاحیه برنامه های فرهنگی شامل آداب و سنت های ایران و این استان اجرا می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد : ورزشکاران و مربیان خارجی 11 کشور از طریق پرواز هوایی از فرودگاه امام خمینی(ره) و تعدادی به صورت زمینی به استان سمنان می آیند.
فتاحی محل برگزاری ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس را سالن غدیر شهر سمنان ذکر و اضافه کرد : این سالن ورزشی با ظرفیت چهار هزار نفر از یک ماه گذشته آماده برگزاری این مسابقات شده است.
وی تصریح کرد : تماشای این مسابقات بین‌المللی رایگان است و حضور مردم در این رویداد ورزشی موجب تشویق ورزشکاران و نشاط جامعه ورزش خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان این که حضور این 12 کشور حاصل تدبیر دولت یازدهم و از اثرات برجام بوده و تمام تلاش دولت پس از برجام تقویت ارتباطات بین‌المللی در زمینه‌های مختلف بوده است، گفت : مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مدیران وزراتخانه ها و مسوولانی از فدراسیون های ورزش از مدعوین ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سمنان هستند.
در این دوره مسابقات بین المللی ووشکاران 13 کشور به مدت سه روز با یکدیگر رقابت می کنند.
در استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکارسازمان یافته در استان سمنان فعالیت دارند که بیش از 200 نفر از آن ها عضو رشته ورزشی ووشو هستند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.