به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ایرج حیدریان پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان ادارات امور منابع آب شاهرود و دامغان با اشاره به کمبود منابع آبی در استان سمنان اظهار داشت: باید با مصرف بهینه و درست آب در راستای مدیریت آن گام برداشت.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم آب در بخش‌های مختلف توسعه خاطرنشان کرد: برای دست‌یابی به توسعه آب نقش مهمی دارد و لذا باید با مدیریت صحیح و همچنین مصرف بهینه گام مهمی در راستای ایجاد توسعه در استان برداشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید – اشتغال افزود: آب در توسعه در استان و همچنین ایجاد اشتغال نقش بسیار مهمی دارد و لذا باید برای تحقق شعار سال به این عنصر مهم توجه لازم را داشت.

ضرورت کاهش هدر رفت آب در بخش کشاورزی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه بیشترین میزان هدر رفت آب در بخش کشاورزی انجام می‌شود افزود: در راستای مدیریت صحیح و مصرف بهینه آب باید از هدر رفت آب در بخش کشاورزی جلوگیری کرد.

حیدریان استان سمنان را استان خشک و کم‌آبی برشمرد و افزود: این استان کویری بوده و به علت خشک‌سالی‌های متناوب نیز با کمبود آب مواجه است و لذا در این راستا از مردم و به‌ویژه کشاورزان خواست که در مصرف بهینه آب تلاش لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614807
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.