به گزارش خبرگزاری خبرانلاین دکتر روحانی در مراسم افتتاح همزمان 19 پروژه زیربنایی در استان سمنان گفت:‏ درآمدهای نفتی باید در مسیر توسعه کشور سرمایه گذاری شود. استان سمنان موقعیتی راهبردی برای صنعتی شدن دارد. با تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه های نوین آبیاری تحولی ‏بزرگ در بهره وری بهینه از آب در کشور انجام گرفته است. برای پیشرفت همه جانبه کشور باید ‏توسعه، تولید ملی و اشتغال، گفتمان حاکم بر کشور شود. تلاش برای ایجاد اشتغال، دستور مقام معظم ‏رهبری و وظیفه همه ما است. کاهش سهم درآمدهای نفتی در بودجه، از پایه های تحقق اقتصاد مقاومتی ‏است.

رییس جمهوری، تلاش بیش از پیش برای تولید اشتغال‌زا را تصمیم مهم و اساسی دولت در سال جاری ‏دانست و تاکید کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در حال برنامه‌ریزی برای اشتغال جوانان است و سازمان ‏برنامه و بودجه نیز بیش از پیش در این راستا فعال شده و امسال باید اشتغال‌زایی فرای 700 هزار نفر ‏ایجاد شود.‏

دکتر روحانی در مراسم افتتاح همزمان 19 پروژه ‏زیربنایی، عمرانی و خدماتی در استان سمنان، با استناد به آمار و ارقام اقتصادی گفت: در سال 95، ‏صادرات غیرنفتی همانند سال 94 از واردات بالاتر بود که این افتخاری برای دولت یازدهم است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610671
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.