به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در جلسه کارگروه گردشگری استان سمنان، با ایجاد مجتمع گردشگری در مسیر گرمسار به بنه کوه و کلیات اجرای طرح گردشگری در جاده مهدیشهر به شهمیرزاد موافقت شد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: برای راه اندازی مجتمع گردشگری پیشنهادی در مسیر گرمسار به بنه کوه، سرمایه گذاری به مبلغ 13 میلیارد تومان پیش بینی شده است و این مجتمع زمینه اشتغال 55 نفر را فراهم می کند.
«حسین خواجه بیدختی» افزود: سرمایه گذار این پروژه دارای یک هکتار زمین است که خواستار تغییر کاربری آن و دریافت یک هکتار زمین در جوار آن است.
وی گفت: طرح گردشگری پیشنهاد شده در جاده مهدیشهر - شهمیرزاد دارای چهار هزار و 750 متر مربع عرصه و بیش از 11 هزار متر مربع زیربنا است.
بیدختی افزود: طرح پیشنهادی، مجموعه گردشگری-تجاری - اقامتی است که شامل واحدهای پذیرایی و رستوران، سالن اجتماعات، بازارچه سنتی، شهربازی مسقف و ... خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذار زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح را در اختیار دارد، گفت: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای اجرای این طرح 20 میلیارد تومان است.
اعضای کارگروه گردشگری استان سمنان در پایان، با اجرای طرح گردشگری در مسیر گرمسار به بنه کوه موافقت کردند و کلیات بخش گردشگری طرح گردشگری مسیر مهدیشهر به شهمیرزاد مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد این طرح در کارگروه زیربنایی مورد بررسی قرار گیرد

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610644
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.