مجید آقایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به تلاش شهرداری مجن برای حفظ پاکیزگی و زیبایی این شهر به ویژه در تعطیلات نوروزی افزود: نیروهای خدمات شهری شهرداری مجن در تمام این روزها کوشیدند تا گردشگران خاطره ای زیبا از شهری پاک را به یاد داشته باشند.
وی یادآور شد: علاه بر محله های دیدنی این شهر پلکانی، منطقه های گردشگری دیگری نیز همچون آبشار تنگه داستان و چشمه هفت رنگ برای بازدید علاقه مندان و مسافران در تعطیلات نوروزی آماده شده بود.
شهردار مجن با تاکید بر تاثیرگذاری پویش 'نه به ریختن زباله' در نهادینه کردن این فرهنگ در خانواده ها، افزود: این کار که امسال به ابتکار خبرگزاری ایرنا آغاز شده و به سرعت طرفداران بسیاری در میان مردم و شبکه های اجتماعی پیدا کرد، نشان از ظرفیت بسیار زیاد رسانه ها در انتقال مفاهیم پایه و اساسی و فرهنگ سازی در میان مردم دارد.
آقایی از گردشگرانی که در روز طبیعت با حضور در فضاهای سبز و گردشگری مجن، به این مواهب خدادادی احترام گذاشتند نیز تقدیر کرد و گفت: امسال شهرداری شاهد همکاری بیشتری از سوی مردم بود تا باری از دوش پارک بانان زحمت کش این شهر برداشته شود.
وی با بیان اینکه این حرکت مردمی باید در تمام طول سال ادامه داشته باشد، تاکید کرد: نباید چنین کارهای ارزشمندی به یک زمان خاص محدود شود چرا که ارتباط انسان با طبیعت در هر لحظه و حتی هنگام نفس کشیدن رخ می دهد و صیانت از محیط زیست برای داشتن زمینی پاک ضروری است.
شهر پلکانی مجن در 33 کیلومتری شمال شرق شهرستان شاهرود قرار دارد.
علاوه بر بافت سنتی، آبشارهای روان ، چشمه های زیبا و هفت رنگ ، باغ های زیبا و مراتع سرسبز آن نیز هرساله گردشگران بسیاری را به این منطقه می کشاند.
همچنین نوروز امسال نخستین مجموعه گردشگری، بوم گردی شهر مجن برای پذیرش مسافران آماده شد.
با وجود سرمای هوا در این منطقه کوهستانی، در نیمه نخست تعطیلات نوروزی بیش از 6 هزار گردشگر از جاذبه های این شهر دیدن کردند.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشاردهنده: محسن شاکری
(برای آگاهی بیشتر از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال اخبار ایرنای شاهرود به آدرس https://telegram.me/irnashahroud مراجعه کنید).
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.