محمدرضا خباز روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رویکرد های رهبر انقلاب که در سخنرانی اول فروردین در مشهد مقدس بیان شد، با تلاش بیش از پیش مسوولان نظام اجرایی می شود.
وی ادامه داد: تنها راه رفع مشکلات اقتصادی در کشور همدلی و وحدت مسوولان و ارایه راهکاری شفاف برای افزایش رونق اقتصادی است.
خباز خاطر نشان کرد:برنامه های جامع دولت تدبیر و امید در ارایه تسهیلات رونق تولید بسیار قابل توجه بوده و به یاری خداوند در سال جاری طعم اشتغال زایی های انجام شده را جوانان استان می چشند.
استاندار سمنان با بیان اینکه رکود اقتصادی در کشور را با تدبیر می توان از بین برد گفت: اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی با رویکردی جهادی می تواند این چالش جامعه را برطرف کند.
خباز اضافه کرد: باید برای افزایش اشتغال تلاش های جهادی را سر لوحه کار قرار داد و نباید با رویکردی تفرقه آمیز افزایش رشد اقتصادی و توسعه پایدار در جامعه متوقف شود.
وی خاطر نشان کرد: ارایه تسهیلات رونق از کارهای ارزشمندی بود که در سال گذشته زمینه افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در استان را فراهم کرد و با برنامه ریزی های انجام شده این برنامه ها برای سال 96 نیز ادامه یابد.
وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت امسال خاطر نشان کرد: با وحدت و همدلی بار دیگر مردم در پای صندوق رای حاضر می شوند و به یاری خداوند دشمنان نظام جمهوری اسلامی بار دیگر خوار خواهند شد.
استاندار سمنان تصریح کرد: ایران اسلامی با قدرت به مسیر پیشرفت و رشد و بالندگی ادامه خواهد داد و به یقین با تفکری جهادی ، ایران به مرز شکوفایی و اقتدار می رسد.
در سال 95 سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بیش از 5.6 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با بخش خصوصی منعقد شد.
در سال گذشته بیش از 350 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولید نیمه فعال استان سمنان پرداخت گردید.
7339/6167خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده :محسن شاکری
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.