به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان آیت الله سید یحیی جعفری عصر دوشنبه و پس از تحویل سال در دیدار معاون اول رئیس جمهوری و استاندار کرمان با وی ضمن تبریک سال جدید به همه مردم ایران اسلامی به نامگذاری مجدد سال نو توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد.
وی اظهار کرد: اگر اشتغال در همه زمینه های کشاورزی، دامداری، صنعتی و سایر بخش ها برای مردم تبیین شود می تواند زمینه اشتغال پایدار را فراهم سازد.
آیت الله جعفری، استاندار کرمان را یکی از استانداران نمونه در کشور دانست و بیان کرد: علیرضا رزم حسینی ضمن اینکه در حال حاضر بیشترین خدمات را برای استان کرمان به ارمغان آورده، در گذشته نیز همواره برای توسعه این استان تلاش کرده است.
وی بخش خصوصی را در فراهم آوردن اشتغال پایدار مهم دانست و افزود: بخش خصوصی باید به معنای واقعی کلمه پای کار بیاید و دولت نیز از بخش خصوصی حمایت کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سه عنصر حیاتی در کشور که آثار فردی و اجتماعی مهمی دارد اشاره کرد و افزود: آب، خاک و هوا در کشور بسیار حائز اهمیت است و مردم می دانند که بیش از 90 درصد خوراک آنها از همین خاک به دست می آید و خاک عنصری قیمتی است.
آیت الله جعفری همچنین توجه مسئله آب را برای استان کرمان و کشور امری ضروری دانست و گفت: در مورد آب باید توجه همگان به استفاده بهینه و اسراف نکردن در این نعمت جلب شود.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
3029/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.