به گزارش ایرنا، حمید باباخانی روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان این که اسکان مسافران از 24اسفندتا 12 فروردین انجام می شود، افزود:از این تعداد 125کلاس از نوع درجه الف هستند که به وسایل رفاهی بیشتر مجهز می باشند.
وی ادامه داد: علاوه براین ، چهار واحد مسکونی مجهز و چهار مدرسه با 24 کلاس درس هم برای نوبت دهی اینترنتی پیش بینی شده و هشت مدرسه هم برای اسکان اضطراری آماده می شود.
باباخانی گفت: در نوروز گذشته 31هزارنفر مسافر در63آموزشگاه و 480 کلاس درس اسکان یافتند که پیش بینی می شود این تعداد در نوروز آینده به 35هزار نفر افزایش یابد.
وی افزود: در تابستان گذشته هم 23هزارنفر در مدرسه های شاهرود اسکان یافته بودند.
مدیر آموزش و پرورش شاهرود همچنین گفت: مدرسه حضرت معصومه(س) در همسایگی بیمارستان امام حسین(ع) هم برای اسکان همراهان مصدومان احتمالی حوادث جاده ای که در این بیمارستان بستری می شوند،اختصاص یافته است.
سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود هم گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان 10 کمیته دارد که کمیته اسکان فعالترین آنهاست.
وی گفت: فراهم کردن فضای بانشاط برای مسافران و زایران امام رضا(ع) در ایام نوروز برنامه اصلی این کمیته ها است.
فرماندار شاهرود با اشاره به افزایش رتبه های برتر دانش آموزان شاهرود در کنکور سراسری ، افزود: کسب این رتبه ها با تلاش دانش آموزان ،مدیران،فرهنگیان و خانواده ها میسر شده است.
وی پیشنهاد کرد برای بررسی بهتر مشکلات شهرها و روستاهای دور شهرستان، برخی نشست های شورای آموزش و پرورش در این مناطق برگزار شود.
فرماندار شاهرود تامین روشنایی محوطه مدرسه ها را در رفاه حال بیشتر مسافران نوروزی موثر خواند و بر انجام آن تاکید کرد.
در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش شاهرود در سال 95، از برخی اعضای این شورا تقدیر شد.
شهرستان شاهرود 26 هزار دانش آموز دارد که در 160 آموزشگاه تحصیل می کنند.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشار دهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.