به گزارش ایرنا، در قالب سفر یک روزه سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان روز جمعه ششم اسفند 95، تعداد 18 طرح حوزه بهداشت و درمان با هزینه‌کرد 345 میلیارد ریال افتتاح و آئین اجرایی 72 طرح دیگر در حوزه بهداشت و درمان استان آغاز شد که بر اساس برنامه‌ریزی، تا دهه فجر 96 به بهره برداری خواهد رسید.
این آئین در دانشکده دندانپزشکی سمنان با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدرضا خباز استاندار، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسوولان استان سمنان برگزار شد.
طرح های افتتاحی در سفر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان، پایگاه مراقبت سلامت گرمسار با زیربنای 250 مترمربع شامل بخش های مراقبت از سلامت مردان و زنان و بخش مامایی، با هدف ارایه خدمات بهداشتی و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی(ره) شهرستان گرمسار را با زیربنای 750 مترمربع شامل بخش هایی برای متخصصان قلب و عروق، کودکان، زنان، جراحی عمومی، چشم، گوش و حلق و بینی و سایر تخصص ها افتتاح کرد که مجموع اعتبار این 2 طرح 40 میلیارد ریال و دانشکده تغذیه و علوم غذایی در شهرستان آرادان با زیربنای 2 هزار و 800 متر مربع و اعتبار 60 میلیارد ریال بود.
خوابگاه‌های دانشجویی پردیس سرخه و بازدید از دانشکده پیراپزشکی در شهرستان سرخه با ظرفیت 400 نفر، کلینک ویژه مهدیشهر با 750 مترمربع زیربنا و یکی از پایگاه های مراقبت سلامت مسکن مهر شهرستان سمنان در زمینی با هزار و 900 متر مربع مساحت، از دیگر طرح های افتتاحی در سفر سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید در این آئین در سمنان بود.
در این آئین از سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، چند تن از دست اندرکاران اجرایی این دانشگاه و از خیر حوزه سلامت تقدیر شد.
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 6 بیمارستان را در شهرستان های سمنان، دامغان، مهدیشهر، گرمسار، سرخه و آرادان و جمعیتی بیش از 500 نفر از استان سمنان را زیرپوشش دارد و سمنان از استان موفق در اجرای طرح تحول سلامت است و رضایتمندی مردم این استان از اجرای این طرح 86 درصد عنوان شده است.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی و امیرحسین کاشی منشش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.