علی معینی دانشمندی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با تسلیت ارتحال جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: آئین بزرگداشتی به منظور گرامیداشت جایگاه، مقام و شخصیت این مجاهد انقلابی فقید، روز یکشبه 26 دی 95 از ساعت 14 تا 16 در آستانه مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می شود.
وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از برنامه های کاری محمد رضا خباز استاندار سمنان به دلیل ارتحال این عالم گرانقدر لغو شده است و زمان برگزاری این برنامه های کاری در استان در روزهای آینده اعلام می شود.
معینی دانشمندی با اشاره به یکی از برنامه های لغو شده استاندار سمنان، اضافه کرد: برنامه ارتباط مستقیم تلفنی مردم با استاندار به منظور بیان مشکلات مردمی از طریق سامانه تلفنی 111 در روز چهارشنبه 22 دی 95 از ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه برنامه‌ریزی شده بود که به دلیل ارتحال آیت الله هاشمی لغو و به زمان دیگری موکول شده است.
وی خاطر نشان کرد: ارتباط تلفنی محمدرضا خباز استاندار سمنان با اقشار مردم استان در آینده ای نزدیک اعلام و برگزار می شود و بعد از پایان آئین بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی، برنامه های کاری دستگاه های اجرایی استان سمنان به شرایط عادی بازمی‌گردد.
مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان گفت: برنامه دیگر استاندار که دیدار با جمعی از روحانیون و علمای سمنانی مقیم استان قم در روز پنجشنبه 23 دی 95 بود نیز لغو شده است.
مجاهد فقید آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود، شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
هیات دولت به دنبال درگذشت آیت الله هاشمی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سه روز عزای عمومی و روز سه شنبه را در سراسر کشور تعطیل عمومی اعلام کرد.
7339/6103
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.