رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به حساسیت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان باید اقدامات لازم را جهت برگزاری باشکوه و منظم برنامه‌های این مناسبت انجام دهند.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل با اشاره به اینکه تبیین و تبلیغ آرمان‌ و ارزش‌های انقلاب اسلامی از وظایف اساسی روابط عمومی‌ها است، افزود: روابط عمومی به عنوان چشم و گوش دولت بایستی عملکرد و اقدامات سازمان مورد خدمت خود را به مردم اطلاع‌رسانی کند تا مردم از دستاوردها و کارهای انجام شده توسط دولت آگاهی یابند و جلوی تخریب ناعادلانه دولت گرفته شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم بیان کرد: مهمترین رسالت ما در راستای جاودانگی و پایداری این انقلاب، زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به طور همه‌جانبه در جامعه است.

نظرپور تصریح کرد: دشمنان با ترفندهای مختلف و در قالب شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای تلاش می‌کنند این فرهنگ را در کشور کم‌رنگ کنند بنابراین ضروری است در این زمینه همگان هوشیاری لازم را داشته و با بصیرت و آگاهی لازم، تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقشه آن‌ها را نقش بر آب کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به فعالیت‌ و برنامه‌های پیش‌بینی شده صدا و سیمای مرکز اردبیل در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: در ایام دهه فجر برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور فرمانداران شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد تا دستاوردهای خود را از طریق رسانه ملی به اطلاع مردم برسانند.

نظرپور با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال اظهار داشت: کمیته برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل تشکیل شده و روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی موظفند در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد برگزاری مراسم با کیفیت‌تر و پرشور‌تر از گذشته باشیم.

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل به اهمیت روابط عمومی برای ارائه گزارش، تبلیغ فعالیت‌ها و عملکرد دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: می‌بایست مدیران با فعال‌سازی و تخصیص اعتبارات لازم به حوزه روابط عمومی، آثار فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را به گوش مردم برسانند.

ناصر نصیری اضافه کرد: متاسفانه اعتبار اختصاص یافته به روابط عمومی‌ها از طرف دستگاه‌های اجرایی ناچیز است و این امر مشکلاتی را به وجود آورده است به همین خاطر باید اعتبارات ویژه‌ای برای روابط عمومی‌‌ها اختصاص یابد تا بتوانند عملکرد دستگاه‌های خود را به نحو احسن ارائه دهند.

وی به جدیت عمل در برنامه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: هرکس و هر سازمان، باید فعالیت و عملکرد خود را تعریف و هدفمند کند و از نظارت و بحث‌های غیرکارشناسی خودداری نماید و در همان حوزه‌ای که هست مردم را در جریان تحولات قرار داده و رضایت‌شان را جلب کند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل تصریح کرد: متاسفانه امروز برخی از مدیران به جای ارائه فعالیتهای دستگاه‌ اجرایی خود از بحث‌های دیگر سخن می‌گویند که این امر منطقی نبوده و نیاز است مدیران برای پیشرفت و توسعه کشور اقدامات عملی و تخصصی خود را گزارش دهند.

نصیری، روابط عمومی را رکن اصلی حکومت و دولت در اطلاع ‌سانی خواند و بیان کرد: برای دفاع از عملکرد‌ دولت و جلوگیری از زیر سوال رفتن باید از دروغ پرهیز و با انجام تعهدات و ارائه دستاوردهای مثبت، امید را در مردم افزایش دهیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر،  انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا افزود: برگزاری این انتخابات رسالت مهم و حساسی است که باید همگان تلاش کنند تا در افزایش مشارکت مردم در انتخابات موثرکمک کنند.


انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.