به گزارش ایرنا روابط عمومی دانشگاه آزاد همدان در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت مجدد به محضر ملت شریف ایران به مناسبت ارتحال جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ( قدّس الله نفسه الزکیه) به اطلاع می رساند بنابر تصمیم هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت مراکز 2 روز تعطیل شد.
این اطلاعیه می افزاید: به منظور ارج نهادن به روح ملکوتی حضرت آیت الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی و پیرو اعلام عزای عمومی از سوی هیئت محترم دولت و دعوت صورت گرفته برای شرکت در مراسم تشییع آن مجاهد نستوه و فراهم شدن امکان حضور پرشور کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه در آیین های بزرگداشت ایشان، دانشگاه آزاد اسلامی و بالتبع کلیه فعالیت های اداری، آموزشی و خدماتی آن در روزهای دوشنبه و سه شنبه 20 و 21 دیماه 1395 تعطیل اعلام شد.
در پایان این اطلاعیه آمده : بدیهی است متعاقبا اطلاع رسانی و برنامه ریزی لازم از سوی روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری امتحانات لغو شده صورت خواهد پذیرفت.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام یار دیرین امام و رهبر معظم انقلاب و از پیشگامان انقلاب اسلامی به دلیل عارضه ایست قلبی شامگاه یکشنبه گذشته در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود و دار فانی را وداع گفت.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده:اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.