علی تشنه‌دل روز چهارشنبه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: ۵۵ واحد صنعتی در استان سمنان تسهیلات رونق تولید به میزان ۳ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال دریافت کردند و ۲۵۹ فرصت شغلی جدید در این واحدها ایجاد شده است.

وی افزود: تاکنون ۵۴ درصد از تعهد پرداخت تسهیلات و ۱۲۵ درصد از تعهد اشتغال ایجاد شده در این تعداد واحدها محقق شده است.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: ۴۱۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی در استان سمنان بالغ بر ۱۴هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.

تشنه‌دل تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۲۴۱ واحد به ارزش ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۱۷۱ واحد به ارزش ۳۳۵۱ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است.

وی ادامه داد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ ،  ۷۰۹ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۶ هزار و پانصد میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۳۷۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی است.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه مشکلات  یک هزار و ۵۰  واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲ هزار و ۲۵۴ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۵ درصد مصوبات اجرایی شده و بقیه در دست اقدام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.