سرهنگ سیدعلی میراحمدی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: ۵۶ باند مواد مخدر سال گذشته متلاشی و ۱۱۶ خوردو و ۲۵ موتورسیکلت توقیف شد.

وی بیان کرد: محل پاتوق معتادان متجاهر یعنی جایی که می‌شود فساد اخلاقی، برنامه ریزی برای سرقت و هنجارهای اجتماعی مختلف اتفاق بیفتد. این پاتوق ها به ویژه در بافت قدیمی شهر وجود دارد. بخش اصلی این پاتوق ها شناسایی و تخریب و زیباسازی شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیشتر از هر چیزی برای ایجاد یک پایگاه فرماندهی هزینه شده است که شیوه انجام کار از سنتی تغییر کند و مطابق فناوری روز باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ادامه داد: سمنان در بحث فرآیندی برترین استان کشور شناخته شده و اگر زیرساخت های لازم به منظور استفاده از فناوری در ارائه خدمات امنیتی انتظامی فعال و تقویت شود، احساس امنیت در بین مردم افزایش می یابد و بازه زمانی رسیدن پلیس به صحنه جرم کاهش می یابد.

میراحمدی اظهار کرد: در سال گذشته  ۱۲ هزار و ۳۶۳  کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد که این میزان نسبت به سال ۹۷ افزایش ۳۹ درصدی داشت.

وی ابراز داشت: کشف تریاک ۹۵ درصد، مورفین ۱۹۵ درصد، کراک هشت هزا و ۲۸۴ درصد، شیشه ۶۷۰ درصد و گل ۲ هزار و ۵۴۲ درصد افزایش داشت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان افزود: سه هزار و ۷۸۴ نفر سال گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر دستگیرشدند که شامل یکهزار و سه  نفر خرده‌فروش، ۴۵ نفر عمده‌فروش، یکهزار و ۴۴۶ نفر نگهدارنده مواد مخدر و یکهزار و ۴۴  نفر معتاد می‌شود که این دستگیری ها با ارسال گزارش های مردمی به سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ محقق شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.