سردار مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۲۱ طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، در نقاط اصلی و حاشیه‌ای استان در فروردین ماه سال جاری اجرا شد، که برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در اجرای این طرح‌ها بود.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در اجرای این طرح‌ها، مأموران موفق به دستگیری ۷۹ نفر، معتاد و مجرم به علت ارتکاب جرایمی از قبیل مزاحمت برای نوامیس و حمل سلاح سرد و مواد مخدر دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح‌ها ۹ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است تصریح کرد: مأموران موفق شدند، ۱۰ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در راستای مقابله با سرقت نیز ۳ عدد باطری و یک دستگاه خودرو مسروقه و یک دستگاه موتور سیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی سی قاچاق نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پلمپ یک واحد منزل که محل مصرف مواد مخدر و تردد افراد معلوم الحال بود گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک که منجر به آسیب‌ها و جرایم اجتماعی می‌شود مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.