حسن اسلامی راد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت:  طبق نظر کارشناسان، ارزش ریالی مواد خوراکی قاچاق کشف شده در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ افزایش ۲۵.۶ درصدی داشت.

وی ادامه داد:  ارزش ریالی ۱۶ هزار و ۳۵۲ کیلوگرم مواد خوراکی کشف شده در سال ۹۷ براساس نظر کارشناسان ۶ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال برآورد شد.

اسلامی راد بیان کرد: میزان انواع مواد خوراکی قاچاق کشف شده در استان سمنان سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷، افزایش ۵۹.۲ درصدی داشته است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان تصریح کرد: سال گذشته ۳۰ هزار گرم مسکوکات و فلزات گرانبهای قاچاق نیز در استان سمنان کشف شد.

وی یادآور شد: ارزش ریالی مسکوکات و فلزات گرانبهای کشف شده در استان سمنان در سال ۹۸، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: پرونده‌های تشکیل شده در زمینه قاچاق کالا و ارز در استان سمنان مربوط  موارد مختلف مانند لوازم خانگی، دارو، تجهیزات پزشکی، دام، میراث فرهنگی، مواد خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مسکوکات و فلزات گرانبها است.

اسلامی راد خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در زمینه کالای قاچاق در استان سمنان سال گذشته ۵۶۲ میلیارد و۳۲۲ میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: قاچاق کالا با جهش تولید همخوانی ندارد و مبارزه با قاچاق کالا با جدیت در استان دنبال می شود.

کشف کالای قاچاق سال ۹۸در استان سمنان با افزایش ۵.۵ درصدی نسبت به سال قبل از آن به ۵۶۲ میلیارد ریال رسید و منجر به تشکیل ۶۵۳  فقره پرونده در این بخش شد که از مجموع این پرونده‌ها، ۵۱۶ پرونده مربوط به قاچاق به ارزش کمتر از یک میلیارد ریال و بقیه مربوط به پرونده‌های بالای یک میلیارد ریال بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.