مهدی یحیایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه خرید گندم استان سمنان افزود: ۱۳ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان سمنان سال گذشته در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و به منظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی انجام شد.

وی اظهار داشت: ۸۳۲ فقره پرونده تخلف با عناوینی مانند کم‌فروشی، رعایت نکردن ساعات کاری و عرضه خارج از شبکه آرد تشکیل شده است.

یحیایی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بیش از ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: این پرونده‌ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: ارتقاء کیفیت نان و برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از مهمترین مصوبات و اهداف کارگروه آرد و نان استان است.

وی ابراز داشت: به منظور بهبود کیفیت نان‌های تولیدی استان سمنان سال گذشته یک هزار و ۸۹۵ نفر ساعت از متصدیان واحدهای خبازی آموزش‌های لازم را دیدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: عملکرد واحدهای نانوایی به صورت ماهانه از حیث کمیت، کیفیت، قیمت و نصب نرخنامه و تعداد شکایت‌های مردمی مورد بررسی قرار می‌گیرد که در ارزیابی صورت گرفته در فروردین امسال استان سمنان با ۳ مورد شکایت مردمی از نانوایی‌ها، جایگاه برتر در کشور در کمترین شکایت‌ها را دارد.

یحیایی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی‌ها از واحدهای خبازی استان سمنان، تصریح کرد: با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی‌کنند و نان بی‌کیفیت به مردم عرضه نمایند، به شدت برخورد می‌شود.
۸۰۷ واحد نانوایی یارانه‌ای و آزادمرد در استان سمنان وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.