محسن مسعودیان راد روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هزینه‌های طبخ و پخت غذاهای گرم در این آشپزخانه‌ها از محل کمک‌های اهدایی مردمی و خیران تامین می‌شود.

وی به کمک‌های مردمی استان سمنان در ماه مبارک رمضان سال های گذشته اشاره و بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت مردم در طرح اطعام مهدوی به ۱۰۰ میلیارد ریال برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به فعالیت ۳۰ آشپزخانه‌ مستقر در استان سمنان برای اجرای این طرح، تصریح کرد: تمام آشپزخانه‌های مستقر در شهرستان‌های استان بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا فعالیت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح اطعام مهدوی نمونه‌ و نمایشی از بخشش مردم نوع‌دوست روزه‌دار استان سمنان است که در ماه مبارک رمضان در خدمت نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا اجرایی شد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا سبب افزایش جمعیت نیازمندان استان سمنان شد افزود: مراکز نیکوکاری این استان به صورت محله‌محور جامعه هدف یعنی نیازمندان غیر حمایتی کمیته امداد و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا را شناسایی می‌کند تا از طرح اطعام بهره‌مند شوند.

مسعودیان راد ابرازداشت: تمام مسایل شرعی برای نذورات خیران لحاظ شده و حتی آنان می‌توانند به صورت مستقیم نظاره گر طبخ و نحوه توزیع باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان یادآور شد: مردم می‌توانند با شماره گیری کد #۰۲۳*۸۸۷۷* یا مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir  و یا واریز وجه به شماره کارت «۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴» در این خیر کثیر سهیم شوند.

۱۷ هزار خانوار معادل ۳۶ هزار نفر در استان ۷۰۲ هزار نفری سمنان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.