به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن ذوالفقاری ظهر یک‌شنبه آغاز رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه مهدی‌شهر با حضور فرماندار و امام‌جمعه این شهر ضمن بیان اینکه هشت هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان توزیع می‌شود، ابراز داشت: ارزش هر بسته که کار توزیع آن‌ها از امروز یک‌شنبه آغاز شد بین ۱۶۰ الی ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

وی ضمن بیان اینکه مرحله دوم از ولادت امام حسن (ع) تا عید فطر ادامه خواهد داشت، افزود: تاکنون سه هزار و ۶۲۵ بسته معیشتی تهیه‌شده است که این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم دارد.

فرمانده سپاه مهدی‌شهر بابیان اینکه در کل کمک‌هایی که جمع‌آوری‌شده ۱۳ میلیارد و ۸۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد می‌شود، ابراز داشت: تلاش شد تا در کنار اهدای بسته‌های معیشتی کار فرهنگی نیز انجام شود که چاپ نشریه و اهدای آن به خانواده‌ها همراه با اعمال ماه مبارک رمضان و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی ازجمله آن‌ها خواهد بود.

امام‌جمعه مهدی‌شهر نیز در این جلسه ضمن تقدیر از خیران مهدی‌شهر که همراه با سپاه و مساجد به میدان آمدند، در ادامه تصریح کرد: در کل استان سمنان ۸۰ هزار بسته توزیع خواهد شد که خیران مهدی‌شهری کار تهیه هشت هزار بسته را تقبل کردند که تا پایان ماه مبارک رمضان این اقدام ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه انفاق از سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بوده است، افزود: این رزمایش حرکت بابرکت و عظیم در کل کشور بود که باید گفت این روحیه همدلی بسیار چشمگیر است و برکات زیادی نیز به دنبال دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1419085
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.