به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی احمدیان شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی دفتر آستان قدس شاهرود ضمن اشاره به خدمات و اقدامات این دفتر در راستای مقابله با کرونا، بیان کرد: اهدا بیش از ۵۰ هزار ماسک و دو هزار بسته معیشتی در شاهرود به همت این دفتر و کانون خادم یاران رضوی در زمره اقدامات صورت گرفته هستند.

وی با بیان اینکه ۱۲ سرویس جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان شاهرود توزیع شده است، افزود: توزیع غذای گرم بین هفت هزار و ۹۶۸ نفر از محرومان شهرستان شاهرود در آستانه نیمه شعبان از دیگر اقدامات دفتر آستان قدس بوده است.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی شاهرود از کمک بلاعوض به ۳۲۹ نفر در شهرستان خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیازمند نیز برای استفاده از تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند و ۲۰۵ مورد مشاوره درمانی، تربیتی و حقوقی تاکنون در سطح شهرستان انجام‌شده است.

احمدیان با بیان اینکه در ایام کرونا همچنین یک هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده بین مردم توزیع شده است، تاکید کرد: در این ایام به همت دفتر آستان قدس و خادمیاران رضوی شاهد توزیع ۶۳۰ بسته بهداشتی نیز در سطح شهرستان بوده‌ایم

وی از توزیع ۵۵۰ کیلو شیرینی در اعیاد شعبانیه بین نیازمندان نیز خبر داد و گفت: ۴۰ رأس گوسفند نیز قربانی و در قالب ۵۵۰ بسته بین نیازمندان محلات شاهرود توزیع و بیش از ۶۰۰ کیلوگرم میوه نیز تهیه و توزیع شده است.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود با بیان اینکه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و در شیوع ویروس کرونا در واقع رسالت دفتر آستان قدس است، افزود: کانون‌های خادم یاران رضوی در راستای تحقق همین هدف راه اندازی شده و افراد زیادی به صورت داوطلب با این دفتر به صورت شبانه‌روزی همکاری می‌کنند.

احمدیان با بیان اینکه سرکشی از بیمارستان‌های امام حسین (ع) و بهار شاهرود و اهدا هزار و ۵۰۰ بسته تبرکی و ۷۰۰ پرس غذای گرم بین کادر درمانی و بیماران از دیگر اقدامات دفتر آستان قدس شاهرود بوده است، بیان کرد: هفت مورد بهسازی منازل مسکونی محرومان، ضدعفونی منازل و محلات به همت خادم یاران رضوی و کمک گرفتن از ۷۰ کانون خادم یاران رضوی شهرستان در مدت شیوع ویروس کرونا و رزمایش مواسات از دیگر اقدامات برای شکست دادن ویروس کرونا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.