سرهنگ مجید ناظریه در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به چهل و یکمین سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: در این مدت همواره دشمنان انقلاب اسلامی درصدد تضعیف و تخریب این نهاد مردمی بوده است.

وی بابیان اینکه در چهل سال گذشته دشمنان از هر فرصتی برای دسیسه‌چینی و توطئه علیه سپاه پاسداران استفاده کرده است، تصریح کرد: تضعیف این نهاد مقدس خواب محال دشمنان انقلاب است و تاکنون تمام دسیسه‌چینی‌های آنان نتیجه عکس نشان داده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه این نهاد مقدس همواره در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم قرار داشته است، افزود: در جریان سیل و زلزله سال گذشته گروه‌های جهادی پاسداران و کمک‌های تجهیزاتی سپاه به‌سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

ناظریه اشاره این نیز به اعزام یک هزار نفر روز از گروه‌های جهادی پاسداران گرمسار به منطقه سیل‌زده پل‌دختر داشت و گفت: در بحران شیوع کرونا نیز تمام تجهیزات و نیروهای انسانی سپاه و بسیج مقاومت این شهرستان برای مقابله با کرونا ساماندهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند اعتماد مردم با یاوه‌گویی‌های رسانه‌های معاند نسبت به اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران سلب نمی‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار، شهید سپهبد قاسم سلیمانی را بهترین الگو برای پاسداران دانست و اضافه کرد: نحوه شهادت، سبک‌کار و زندگی شهید سلیمانی پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های دشمنان علیه سپاه پاسداران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.