علی اصغر جمعه ای عصر دوشنبه در نشست مشترکی با دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان افزود:  تصمیم گیری‌ها در خصوص واحدهای تولیدی و صنعتی باید با توجه به شرایط اقتصادی و قاطع باشد تا این واحدها در دوران پساکرونا با مشکلات مواجه نشوند.

وی بیان کرد: استمهال مطالبات سازمان‌های تامین اجتماعی، امورمالیاتی و شرکت‌های گاز و برق کوتاه مدت است اما برای دوران پساکرونا باید تصمیم‌هایی متناسب با شرایط صنعتگران از سوی دولت اتخاذ شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان ادامه داد: مقرر شد، صاحبان صنایع در رسته‌های مختلف مشکلات و زیان‌های وارد شده در زمان کرونا را اعلام کنند.

جمعه ای تصریح کرد: کاهش تقاضا در بازار مشخص است و بخشی از این مشکلات ملی و بخش دیگری استانی است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور قرارگیری حجم تولیدات در چرخه توزیع لازم است که بازار مناسب ایجاد شود.

جمعه ای، راهکار برون رفت از مشکلات را تسهیل در صادرات برشمرد و افزود: مراودات تجاری با ۱۷ کشور همسایه یک ضرورت است باید هرچه سریعتر نسبت به رفع انسداد مرزها اقدامات موثر انجام شود.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان ابرازداشت: یکی از سرمایه‌ها در تولید حفظ منابع انسانی است، تولید کنندگان بر حفظ منابع انسانی در خط تولید اهتمام دارند.

جمعه ای گفت: نظرات کارشناسی دادگستری استان سمنان می‌تواند در حمایت قوه قضائیه از تولیدکنندگان تاثیرگذار باشد.

وی به لزوم کاهش روند اداری در بخش داخلی به منظور تحقق جهش تولید تاکید و بیان کرد:  مرکز داوری در اتاق بازرگانی استان سمنان به منظور پیشبرد اهداف و تحقق شعار سال  تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان سمنان در این نشست گفت: دادگستری و ستاد حمایت قضایی از اقتصاد مقاومتی این آمادگی را دارد تا نظرات و پیشنهادات اتاق بازرگانی در دوران کرونا را مورد بررسی قرار دهد.

شریف ابراهیمی افزود: اکنون، زمان جنگ است باید متناسب با این زمان، تیم شناسایی متشکل از فعالان و صاحبان صنایع اقتصادی وجود داشته‌باشد تا این افراد راهکارهای برون رفت را به درستی کارشناسی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان یادآور شد: کارگروه حمایت از اقتصاد مقاومتی می‌تواند حمایت‌های بسیار مهمی از صاحبان صنایع انجام دهد.

در استان سمنان یکهزار و ٨٠٠ پروانه بهره‌برداری واحدهای تولیدی وجود دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.