محمد مهدی اصغری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به رشد هفت درصدی صدقات جمع آوری شده در میامی گفت : سال گذشته یک میلیارد و ۸۰۳میلیون ریال صدقات مردم ، در راستای درمان ، مسکن، کمک هزینه معیشتی ،تامین جهیزیه و کمک هزینه تحصیل به دانش‌آموزان و دانشجویان پرداخت شد.

  وی یادآور شد: سال گذشته به ۸۳۰ مددجو وام کارگشایی پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی میامی  اظهار داشت :  امسال با آغاز رزمایش مواسات و کمک مومنانه ، کمیته امداد با مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی نسبت به جمع آوری کمک به نیازمندان اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: خیران و حامیان با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پرداخت آسان با کد دستوری #۰۲۳۵*۸۸۷۷* به صورت مستقیم می‌توانند وجوه خود را  برای کمک به  نیازهای محرومان شهرستان واریز کنند و یا از طریق تماس با شماره ۰۲۳۳۲۶۲۳۲۲۷ حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، نسبت به واریز اقدام کنند.

پارسال ۷۵ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال کمک معیشتی به مددجویان مستمری بگیر شهرستان به تعداد ۲هزار و ۵۳۳ خانوار پرداخت شد.

پرداخت کمک به مددجویان، کمک به پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان ازجمله خدماتی است که به مددجویان ارایه می شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.

۲ هزار و ۷۸۱ خانوار با جمعیت ۵۶۰۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی هستند.

شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.