به گزارش ایرنا، سید جواد رضوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در سمنان گفت: خیران و حامیان می‌توانند با استفاده از روش‌های جدید و کارت‌های اعتباری با پرداخت سریع و آنی صدقات و نذورات، کمیته امداد را در سرعت یاری‌رساندن به نیازمندان کمک کنند.
وی افزود: در 9 ماهه سال 97 بالغ بر 32 میلیارد و 510 میلیون ریال صدقه و نذورات از مردم نیک اندیش استان سمنان دریافت شده است.
رضوی با تأکید بر پیشرفت فناوری های روز دنیا و استفاده از فناوری نوین در بستر پرداخت صدقه، ابراز داشت: شهرستان سمنان با ثبت 2 هزار و 656 فقره تراکنش با روش الکترونیکی رتبه نخست را در 9 ماهه سال جاری به خود اختصاص داده است.
وی کاهش هزینه های ناشی از جمع آوری صدقات از صندوق ها و همچنین افزایش سرعت در پرداخت نذورات را از ویژگی ها و مزیت های روش های نوین پرداخت صدقه عنوان کرد و افزود: با استفاده از این روش اطمینان از رسیدن مبالغ به دست نیازمندان در بین مردم نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
وی بیان کرد: تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان از سرفصل هایی است که صدقات و نذورات جمع آوری شده برای آنها هزینه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌ گیری سامانه آنی پرداخت*023*8877# و شماره‌ حساب 0102318463009 و یا شماره کارت 6984-9017-6919-6037 نزد بانک صادرات پرداخت کنند
به گزارش ایرنا، هم استانی های سمنانی می‌توانند با استفاده از تلفن ملی نیکوکاری 0968877 و از طریق نرم‌افزارهای سکه، سنا، صدقه پیامکی به پرداخت الکترونیکی کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان جامعه اقدام کنند.
7356م
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.