به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شریفی صبح دوشنبه در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان به میزبانی تأمین اجتماعی ضمن بیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی کارکنان و مراجعه‌کنندگان بسیار مهم است، اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود با افزایش زمان ارائه خدمت در مراکز کارگزاری، آسیب‌های ناشی از تجمع ارباب‌رجوع را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تأمین اجتماعی یکی از پرمخاطب‌ترین ادارات استانی است، تصریح کرد: ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی می‌تواند در کاهش حضور و تجمع ارباب‌رجوع در این نهاد مؤثر واقع شود.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: انتظار می‌رفت اداره کل تأمین اجتماعی از مدت‌ها قبل، زمینه ارائه خدمات خود را به‌صورت الکترونیکی فراهم می‌کرد.

تمدید تسهیلات سازمان تأمین اجتماعی تا پایان اردیبهشت

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان نیز در این دیدار ضمن بیان اینکه تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع کرونا در این نهاد اندیشیده شده است، اظهار داشت: در راستای کاهش رفت‌وآمدها و جلوگیری از هرگونه وقفه در ارائه تعهدات قانونی، تسهیلات این سازمان به بیمه‌شدگان تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد.

محمد اخلاقی با اشاره به ابلاغ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: دفترچه‌های درمانی بیمه‌شدگان تا پایان اردیبهشت ۹۹ دارای اعتبار است و نیازی به مراجعه حضوری بیمه‌شدگان به شعب و کارگزاری‌ها برای تمدید دفترچه‌های درمانی نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.