مهدی پاک طینت روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی به مـنظور تغـذیه برق اشـتراک‌های پذیـرش شده و ایـجاد ظرفیت‌های لازم برای مشترکان و ۳۶ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت پنج هزار و ۴۶۰ کیلو ولت آمپر در نقاط مختلف شهرستان سمنان در سال گذشته نصب شد.

وی بیان کرد: در این مدت، ۱۲ هزار و ۱۰۰ متر کابل خودنگهدار احداث برای کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت شبکه‌ها اجرا و نیز اصلاح خطوط برق رسانی سمنان با هدف استمرار خدمات دهی به مشترکان ۳۱ هزار متر شبکه‌های فشار متوسط و فشارضعیف بهسازی شد.

پاک طینت به احداث هشت هزار و ۶۰۰ متر شبکه روشنایی معابر برای توسعه روشنایی اشاره و تصریح کرد: نصب ۷۱۲ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی شهرستان سمنان، از دیگر اقدامات در سال گذشته بود.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان ادامه داد: احداث شبکه فشار متوسط زمینی پست، بهسازی روشنایی، اصلاح خط ۲۰ کیلوولت هوایی خطوط، تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی روستایی به کابل خودنگهدار و تجهیز پست زمینی از دیگر اقدامات در طرح‌های برق‌رسانی در این شهرستان بود.

یک هزار و ۲۹۳ مشترک در سال گذشته به مشترکان برق سمنان اضافه شد تا در حال حاضر به نزدیک به ۱۰۰ هزار مشترک برق در این شهرستان خدمات ارائه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.