عبدالرضا میقانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به افزایش مسافرت شهروندان شهرهای اطراف به مهدیشهر در ایام نیمه شعبان، افزود: هماهنگی‌های لازم برای ممانعت از ورود وسایل نقلیه از مبادی ورودی به سمت این شهرستان انجام شده است.

وی بیان کرد: تمام پارک ها، مراکز تفریحی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان مهدیشهر در تعطیلات پایان هفته مانند روز طبیعت امسال تعطیل است و از برپایی هرگونه تجمع در این مناطق جلوگیری و با آن برخورد می‌شود.

فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسوولان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: برای مانع شدن از  برپایی ایستگاه‌های صلواتی با مسوولان مرتبط پیش‌بینی‌های لازم در نظر شده است.

وی با اشاره به تعطیلی اماکن دینی و مساجد مهدیشهر، تصریح کرد: این اقدام برای جلوگیری از هر گونه تجمع به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام شده و شهروندان و هیات‌های مذهبی شهرستان نیز از برپایی هرگونه اجتماع در روز نیمه شعبان پرهیز کنند.

فرماندار مهدیشهر تاکید کرد: مردم این شهرستان از پذیرش مهمان در تعطیلات پایان هفته برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌ها به طور جدی خودداری کنند.

پنجشنبه هفته جاری ،بیست و یکم فروردین مصادف با نیمه شعبان و ولادت حضرت قائم(عج) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.